NAMI ELEKTRITÕUKERATAS

TUTVUSTUS JA AJALUGU

NAMI BURN-E viper elektritõukeratas kiired elektritõukerattad kvaliteetne elektriline tõukeratas võimsad elektrilised tõukerattad

Nami on asutatud 2019. aasta lõpus endise Kaabo müügiinseneri Michael Sha poolt. NAMI nimi on tuletatud inglise keelsestest märksõnadest “New Age Mobility Innovation”, mis on tõlkes “uue ajastu liikurite innovatsioon”. See fraas iseloomustab päris hästi Nami kui brändi eesmärki. Nami brändi eesmärgiks on toota uudse tipptehnoloogiaga varustatud elektritõukerattad, kasutades vaid parima kvaliteediga komponente. Olemasolevatele toodetele parenduste tegemine käib Namil mitte lihtsalt klientide tagasiside põhjal, vaid ka koos pikaajalise arendustegevuse käigus tekkinud kommuuniga, mille liikmetega koos arutletakse uute ideede ja tehniliste lahenduste üle. Juba 2020 aasta keskel nägi ilmavalgust Nami esimene revolutsiooniline, maailma esimene siinuslaine mootorikontrollereid kasutav elektritõukeratas – Burn-E (esialgse nimega Viper) elektriline tõukeratas.

Oma vanuse kohta on Nami jõudnud juba praegu tõuksimaailmas ääretult kaugele ning tänaseks on Nami meeskonnas üle 20 inimese. Nami algne eesmärk oli üldsegi toota 10 tolliste ratastega innovatiivne elektritõukerataste seeria. Sellega aga väga pikalt siiski edasi ei mindud, sest Nami Burn-E tehnoloogiaid kasutades oleks selle elektritõukeratta hind küündinud liiga kõrgeks. Nii otsustatigi esimesena sihikule võtta kõige suuremate, võimsamate ja kallihinnalisemate elektritõukerataste turg.

Erinevalt teistest elektritõukeratta brändidest kes kasutavad raamide koostel lehtmetalli ja peamiselt polt-liiteid on Nami elektritõukerattad kokku keevitatud alumiiniumtorudest (roll-cage tüüpi). See tagab raamile tohutu tugevuse ning välistab igasugused ajapikku ilmuda võivad materjali väsimised. Nami algne plaan oli (nagu tavaliselt brändide puhul) leida kõigi komponentide jaoks alltöövõtjatest tehased ning ise tegeleda vaid lõpliku toote koostega. Protsessi käigus selgus aga, et komponentide keerukus (näiteks alumiiniumtorudest raam) saab selle koha pealt takistuseks, kuna suurte tehaste jaoks võtab niivõrd innovaatiliste ja tehniliselt senistest erinevate komponentide tootmise alustamine liiga pikka aega. Seetõttu toodetakse kõik Nami elektritõukerataste mehaanilised ja elektroonika komponendid nende enda tehases, mis võimaldab tagada parima võimaliku kvaliteedi.

ELEKTRITÕUKERATTAD – TÕUKSIMAAILMA MUDELIVALIK

Nami Burn-E Viper elektritõukeratas

NAMI BURN-E viper elektritõukeratas kiired elektritõukerattad kvaliteetne elektriline tõukeratas võimsad elektrilised tõukerattad

Nami Burn-E elektritõukeratas on uudistehnoloogiate viimane sõna ning üks kõige-kõigematest elektrilistest tõukeratastest mida on võimalik soetada, seda igas kategoorias peale kaalu ja kompaktsuse. Burn-E elektritõukeratas on nagu mootorratas, millega aga ei sõideta mitte istudes vaid püsti seistes ning mida on võimalik ka suure tahtmise korral transportimise eesmärgil autosse paigutada. Nami Burn-E elektritõukeratas on oma välja tuleku hetkel võrreldes teiste brändide lipulaevadega enneolematu kiirendusega, tippkiirusega, mugavaim, kasutajasõbralikum ja modifitseeritavam. Lisaks sellele on Burn-E Viper elektritõukeratas ka erakordselt hea kvaliteedi, varustuse ja vastupidavusega elektriline tõukeratas.

Burn-E on varustatud hüdrauliliste NUTT brändi ketaspiduritega, samuti kõrge ja laia lenksuga, mis on tõsiselt mugav ka 190cm+ pikkusega sõitjate jaoks. Elektritõukeratas on varustatud ka igaks otstarbeks ja kõigisse tingimustesse sobituva reguleeritava hüdraulilise vedrustusega mis tagab, et Nami Burn-E elektritõukerattaga ei jää hätta ei suurel kiirusel asfaldil sõites ega ka metsas hüpates. Amortisaatorid on ka sport-jalgrataste juures laialt levinud standardmõõdus 165mm, seega on neid kasutajal võimalik just oma lemmiktüübi ja brändi vastu välja vahetada.

Nami Burn-E unikaalsus on kohe silma torkav tema välimusest. Käsitööna X-siseprofiiliga alumiiniumtorudest kokku keevitatud ja matt-musta värviga kaetud raam ei jää kindlasti tänavapildis märkamata. Elektritõukeratas Nami Burn-E on varustatud kahe 1500W mootoriga, mille tippvõimsus (ühe mootori kohta) küündib kuni 4200Wni. See annab Burn-Ele koguvõimsuseks 8400W (või 8,4kW) ning ka reaalsetes tingimustes saavutatavaks tippkiiruseks kuni 100km/h.

TEHNILINE KIRJELDUS

Burn-E Viper on elektritõukside maailmas peale oma konkurentsitult parima jõudluse revolutsiooniline veel paljude omaduste poolest. Siinuslaine mootorikontrollerid (sine-wave), mis on tavaliste ruutlaine (square-wave) mootorikontrolleritega võrreldes palju parema kasuteguriga, suurendavad läbisõitu sama energiakulu kohta. Suur ja ilus niiskuskindel lenksu stemi peale paigaldatud ekraan võimaldab enneolematut elektritõukeratta seadistuse isikupärastamist. Võimalik on näiteks elektritõukeratas seadistada nii, et tagumine mootor töötab 87% võimsusega ning esimene 37% võimsusega. Nende kontrollerite ning kasutajaliidese abil on võimalik selle koha pealt teha ükskõik mida. Nami poolt patenteeritud terasest koonuseline kokku murdmise mehhanism välistab kõiksuguste materjali väsimised ja naksude tekkimise lenksutoru ja raami vahel.

Viperi lenksutoru / püstipoom on valmistatud eriti jäigast kuid ülikergest süsinikust, et tagada minimaalne lenksu paine raami suhtes. Robustne konstruktsioon tagab igal kiirusel hea stabiilsuse ja ideaalse kontrolli elektritõukeratta üle. Suure ja tugeva raami tõttu on tootja poolt lubatud suurim elektritõukerattaga sõitja raskus 150kg. See on aga arvestatud ka koormuseid hüppamistel, seega tavatingimustes suudab see elektritõukeratas kanda ka palju suuremaid raskuseid. Elektritõukeratas on varustatud väga suure mahtuvusega 72V/32000mAh (2520Wh), kõrgkvaliteetsetest Panasonic liitium ioon (Li-Ion) akumoodulitest akuga. See aku võimaldab ühe laadimisega läbida kuni 150km.

Burn-El on 160mm pidurirootoriga hüdraulilised Nutt brändi ketaspidurid, mis on elektritõukerataste entusiastide poolt kõrgeimalt hinnatud kui kõige parema piduritunnetusega (võrreldes Zoomiga) kuid äärmiselt efektiivsed pidurid. Nami Burn-E elektritõukeratas saab pidurdada ka mootoritega (elektripidur), mille intensiivsused on samuti pardakompuutri abil täielikult isikupärastatavad.

Suure 2,5kWh aku täis laadimiseks kulub tänu elektritõukerattaga kaasa tulevale kahele 2,8A vooluga paralleel-laadijale vaid 6 tundi. Pimedateks aegadeks ning end teistele liiklejatele nähtavamaks tegemiseks on Burn-E elektritõukeratas varustatud nii võimsa esitule kui ka tagumiste LED tuledega. Samuti on elektritõukerattal väga efektsed külgmised LED ribad, mis on paigaldatud raami sees asetseva aku ümber. Esimene LED valgusti on mõõtmetelt elektritõukerataste arvestuses lausa hiiglaslik ning rekordilise valgusviljakusega 2000lum.