E-poe kasutustingimused

1. Üldtingimused

1.1. E-pood Tõuksimaailm müüb Exocool OÜ kuuluvates kaupluses müüdavaid tooteid (edaspidi Tooted).

1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.tõuksimaailm.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku Exocool OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel www.tõuksimaailm.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

1.4. Müüja andmed: Exocool OÜ, Tööstuse 47a-111, Tallinn, Harjumaa 10416. 

Reg.nr. 12857616

KMK reg.nr. EE102121227

Tel:  +372 5303 4917

e-mail: info@touksimaailm.ee

1.5. Kliendil ei ole lubatud tingimusi rikkuda, v.a juhul, kui Müüja on andnud selleks kirjalikult selgesõnalise nõusoleku.

1.6 Alla 18-aastased isikud võivad veebipoes tehinguid läbi viia vaid vanemate või seaduslike eestkostjate nõusolekul.

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

2.3. Postikulu lisatakse toote hinnale. Postikulu sõltub valitud tarnemeetodist.

2.4. Sooduskoodi kasutamisel arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

2.5 Müüja  jätab endale õiguse lasta müüki uusi tooteid, muuta veebipoes saadaval olevate toodete hindu, teha ja tühistada veebipoe saidil eripakkumisi ning muuta neid tsiviilseadustiku ja muude kohaldatavate seaduste alusel.

2.6  Tellimuse esitamise hetkel kodulehel väljatoodud hinnad on lõplikud. Kui tellimus on esitatud, jääb hind muutumatuks, olenemata Müüja poolt tehtud mis tahes eripakkumistest, hinnakorrektuuridest või lõpumüükide kampaaniatest.

3. Tooted

3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina kauplustes olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.

3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.

3.3. Kui mõni toode ei ole laos saadaval või tellimust ei ole võimalik muul põhjusel täita, teavitatakse klienti probleemist ning võimalikust lahendusest e-posti teel.

3.4. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.

4. Ostu sooritamine

4.1. Tooteid saab ostukorvi lisada klikkides “lisa korvi” nupukesele, mille leiate tootelehelt.

4.2. Valige tabelist sobiv suurus ja värv ning lisage toode ostukorvi. Ostukorvi saab lisada ainult müügil olevaid suurusi ja värve, laost otsas olevad suurused on tähistatud halliga. 

4.3. Ostukorvi lisatud toodete nimekirja näete klikkides lehe paremas nurgas olevale ostukorvi nupule. 

4.4. Terve ostukorvi kuvamiseks klõpsa ostukorvi ikoonile lehe paremas nurgas või klõpsa tootelehel nupule “lisa korvi” või  klõpsa kiirostmise aknas peale “lisa korvi” nupule klõpsamist nupule “vaata ostukorvi”. Ostukorvi avades saad tooteid korvist eemaldada või muuta toodete kogust. 

4.5. Sooduskupongi olemasolul tuleb see sisestada ostukorvi nimekirja lõpus olevasse lahtrisse ning klõpsata nupule “kasuta kupongi.” 

Järgmiseks saad valida tarnemeetodi ja -aadressi. Klõpsates nupul “mine maksma” suunatakse teid kassasse. Kassas saab täita arveldusandmete lehe, valida makseviisi ning sooduskupongi unustamisel saab ka selle aktiveerida. Edasi suunatakse teid edasi kas PayPali teenuse juurde või valitud panga lehele. Ärge unustage peale makse sooritamist klõpsata nupule “tagasi kaupmehe juurde.”

4.6. Pärast nõutud andmete sisestamist  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Kinnitan&maksan“. Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.

4.7. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”.

4.8. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.

4.9. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.

4.10. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

4.11. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.

4.12 Lisaks saab Müügilepingu sõlmida ka järelmaksu lepingu sõlmimisega (vt peatükk 7). Sellisel juhul loetakse Müügileping sõlmituks järelmaksu lepingu sõlmimisega.

4.13 Juhul, kui Klient on Toote eest tasumise viisiks valinud ettemaksu arve alusel tasumise ja Klient tasub tellimuse eest pärast maksetähtaega (so hiljem kui 5 päeva jooksul), loetakse tasumist uueks pakkumuseks ja Müüja kas nõustub Müügilepingu sõlmimisega, saates Kliendile 7 päeva jooksul Kliendilt makse laekumisest vastava kinnituse või keeldub Müügilepingu sõlmimisest. Kui Müüja keeldub müügilepingu sõlmimisest, teavitab ta sellest Klienti 7 päeva jooksul Kliendilt makse laekumisest.  Viimasel juhul tagastatakse Kliendile ostuhind hiljemalt 14 päeva jooksul Kliendi makse laekumisest. 

4.14 Õigeaegselt tasumata tellimust Müüja poolt ei täideta.

Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay) ja ka krediitkaardiga (Visa, MasterCard, ).

Makse tegemine  toimub väljaspool Tõuksimaailma e-poe keskkonda Modena OÜ vahendusel. 

Pärast toote eest tasumist vajutage palun pangas kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. 

Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

5. Tellimuse kätte toimetamine ning tellimuse täitmise aeg

5.1. Tellimus võetakse täitmisse kui Kliendi makse on laekunud Müüja veebipoe kontole.

5.2. Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud posti- või kullerteenusest.

5.2.1. Tooted saab poest kätte hiljemalt kolme tööpäeva jooksul peale e-poes sooritatud makse laekumist Müüja kontole. Müüja teavitab makse laekumisest Klienti e-maili teel.

5.2.2. Valides kohaletoimetamise viisina Omniva pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile.Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega,  mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

5.2.3.Valides kohaletoimetamise viisina Postkontori,  jõuab Toode Kliendi poolt valitud postkontorisse 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Toote jõudmisest postkontorisse, teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab infot postkontori kohta, kust Klient Toote kätte saab. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele.

5.2.4. Valides kohaletoimetamise viisina Kulleri, jõuab Toode Kliendi poolt valitud aadressile 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Kuller võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ning kooskõlastab kättetoimetamiseks sobiva aja. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb saadetis hoiule elukohajärgsesse postkontorisse ning Kliendile edastatakse postisaadetise saabumise teade e-kirjaga Kliendi e-posti aadressile või lihtkirjaga postkasti. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.

5.3. Klient tasub kõik tarnimisega seotud kulud.

5.4. Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama, saates vastavasisulise kirja e-posti teel aadressile info@touksimaailm.ee või telefonil +372 5303 4917

5.5. Juhul, kui Klient on tellimuse  vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 13.00 kuni esmaspäeval kella 09.00-ni) või riigipühal, hakkab 5 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 09.00.

5.6. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.

5.7 Kui Klient kaotab Tooote kättetoimetamisega hilinemise tõttu huvi Toote vastu, on tal õigus esitada Müüjale avaldus Müügilepingust taganemiseks ja Müüjal on sellisel juhul kohustus tagastada Ostja poolt talle tasutud Toote ostuhind 14 päeva jooksul taganemisavalduse kättesaamisest.

6. Ostust taganemine

6.1 Käesolev taganemise kord ei kehti sõlmitud järelmaksulepingust taganemise korral. Järelmaksulepingust taganemine toimub nimetatud lepingus määratud korras. 

6.2 Kliendil on õigus põhjust avaldamata taganeda E-poes sõlmitud Müügilepingust 14 päeva jooksul. 

6.3 Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldades kõiki tootepakendis olnud esemeid, sh. kaablid, kasutusjuhendid jm), kasutamata ja originaalpakendis.  

6.4 Taganemisavaldus peab olema Müüjale saadetud kirjalikult Müüja postiaadressil või e-posti aadressil info@touksimaail.ee 14 päeva jooksul alates Toote kättesaamisest.

6.5 Klient peab toote originaalpakendi avama ettevaatlikult ja seda kahjustamata. Kui pakend ei ole avatav seda kahjustamata, siis peab Klient pakendi avamisel kasutama viisi, mis tagab pakendi kahjustamise võimalikult vähimal viisil.  Et veenduda toote olemuses, omadustes ja toimimises, peab Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes. Kui Klient kasutab Toodet rohkem, kui on vaja teha Toote olemuses ja toimimises veendumiseks või ei tagasta Toodet originaalpakendis ja esialgses komplektsuses, siis vastutab Klient toote väärtuse vähenemise eest. Toote väärtuse vähenemisest tingitud nõudeid on Müüjal õigus Kliendile esitada hiljemalt ühe kuu jooksul arvates Toote tagastamisest.

6.6 Klient kannab talle üleantud Toote tagastamisega seotud otsesed kulud (sh. posti- ja tarnekulud).

6.7 Kui tagastatav Toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise, ebakorrektse kokkupaneku või lahtivõtmise tulemusena või muu Kliendi tegevusest tingitud asjaolu tõttu, siis jääb Müüjale õigus tasaarvestada Toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt Toote eest tasutud ning tagastamisele kuuluva ostuhinnaga. Juhul kui Klient ei ole nõus tasaarvestuses näidatud Toote väärtuse vähenemisega, on tal õigus tagastatud Toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsioonis süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi abi. Sõltumatu ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Kliendi ja Müüja vahel, v.a juhul kui ühe poole seisukoht osutub ilmselgelt põhjendamatuks. Sellisel juhul maksab kulude eest pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.

6.8 Kui Klient on punkti 6.2 alusel Müügilepingust taganenud, tagastab Müüja Kliendi poolt tasutud ostuhinna, millest Müüjal on õigus tasaarvestada ja maha arvata punktis 6.7 nimetatud Toote väärtuse vähenemine ja punktis 6.9 nimetatud tagastamisele mittekuuluva kulu, 14 päeva jooksul taganemisavalduse kättesaamisest, eeldusel, et sama aja jooksul on Klient tagastanud Toote Müüjale või saatnud Müüjale tõenduse Toote tagasisaatmise kohta. Toote tagastamise aadress on Tööstuse 47a, Tallinn, Harjumaa, Eesti 10416.

6.9 Kui Klient on valinud Müüja poolt pakutud kõige odavamast tavapärasest Toote  kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Müüja Kliendile tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

6.10 Punktis 6.2 toodud taganemisõiguse korral on Kliendil õigus vahetada Toode mõne muu Müüja poolt müüdava Toote vastu. Sellisel juhul Klient ja Müüja tasaarvestavad tagastatud Toote eest tasutud summa ja uue Toote müügihinna kattuvas ulatuses. Poole nõue, mis ületab tasaarvestuse ulatust, tuleb täita vastavalt Müügilepingule.

6.11 Kliendi poolt Tingimuste punktis 6.2 sätestatud korras Müügilepingust taganemise korral loetakse Klient taganenuks ka sõlmitud Järelmaksu lepingust.

6.12 Taganemisõigus puudub juhul, kui:

6.12.1. Kliendile on tarnitud suletud pakendis Toode, mis ei ole kõlbulik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist avatud

6.12.2. Toote näol on tegemist suletud pakendis audio- või videosalvestisega või suletud pakendis arvutitarkvaraga. Samuti pole võimalik tagastada kõnekaarte ja stardikomplekte ning ajakaarte, kui pakend on pärast kohaletoimetamist avatud. 

6.12.3. Müügilepingu esemeks on kinkekaart ja selles toodud unikaalne kood on juba kasutatud.

6.13 Müüja poolt müüdavates seadmetes kasutamiseks vajalikke keskkonnaohtlikke kulumaterjale nagu akusid, elektroonikat ja patareisid võetakse tasuta vastu Tõuksimaailma esinduskauplustes.

7. Järelmaks ja garantii

7.1 Müüja pakub Kliendile võimalust esitada E-poe kaudu elektrooniliselt Järelmaksu lepingu sõlmimiseks vajalik taotlus järelmaksu pakkuvale krediidiandjale. 

7.2 Müüja edastab E-poe kaudu esitatud Kliendi taotluse Järelmaksu lepingu sõlmimiseks krediidiandjale või suunab Kliendi pärast E-poes vajalike andmete sisestamist järelmaksu pakkuva krediidiandja veebikeskkonda, kus Klient saab täita järelmaksu taotluse. Klient taotlust Järelmaksu lepingu sõlmimiseks käsitletakse järelmaksu pakkuvale krediidiandjale suunatud ettepanekuna teha pakkumus Järelmaksu lepingu sõlmimiseks.  Müüja ei sõlmi Kliendiga Järelmaksu lepinguid ja ei võta endale Kliendi ees mistahes kohustust ega vastutust.

7.3 E-poes avaldatud info järelmaksu tingimuste kohta (sh. võimaliku kuumakse kohta) on informatiivne ja krediidiandja ei ole pakkumise tegemisel seotud vastava informatsiooniga.

7.4 Järelmaksu pakkuva krediidiandja poolt Kliendi taotlusele positiivse vastuse andmise korral (so. Järelmaksu lepingu sõlmimiseks pakkumuse tegemine) sõlmib krediidiandja Järelmaksu lepingu Kliendiga vastava krediidiandja veebikeskkonnas. Järelmaksu leping sõlmitakse krediidiandja ja Kliendi vahel.

7.5 Kliendi sõlmitud Järelmaksu lepingule ei kehti 14-päevane sidevahendi teel sõlmitud lepingust taganemisõigus, vaid Klient võib kasutada 14-päeva jooksul Järelmaksu lepingu sõlmimisest krediidilepingust taganemise õigust (võlaõigusseaduse § 409). Kui Klient taganeb nimetatud 14-päevase tähtaja jooksul Järelmaksu lepingust, võib ta sama tähtaja jooksul taganeda ka Müügilepingust, esitades nimetatud tähtaja jooksul Müüjale Tingimuste punktis 6.2. sätestatud viisil ja vormis Müügilepingust taganemise avalduse. 

7.6 Kui krediidisumma on Müügilepingust taganemise ajaks juba Müüjale makstud, lähevad Järelmaksu lepingust taganemise korral Müüja rahalised õigused ja kohustused Kliendi suhtes üle krediidiandjale.

7.7 Kui Tootel on ette nähtud tootjagarantii, kohustub Müüja garantiitingimusi täitma ning puudustega Toote ettenähtud tingimustel parandama või asendama.

7.8 Garantiinõude või pretensiooni esitamiseks peab Klient muuhulgas säilitama ostudokumendid (arve, leping, garantiidokument jne), mis tõendavad, et Toode on ostetud Müüja E-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Müüja probleemi nõude või pretensiooni käsitlemisest keelduda.

7.9 Juhul, kui garantiitingimustes ei ole märgitud teisiti, siis:

7.9.1 Tootjagarantii annab Kliendile garantiitähtajal õiguse nõuda Toote tasuta parandamist või asendamist Toote garantiitingimustes toodud tingimustel

7.9.2 Toote parandamise puhul garantiitähtajal ei pikene tootjagarantii parandamise aja kestuse võrra vaid kehtib kuni esialgselt määratud perioodini;

7.9.3 Toote parandamisel Tootes asendatud detailidele kehtib garantii ajani, mil lõpeb Tootele esialgselt antud garantiitähtaeg;

7.9.4 Garantiitähtajal asendatud Toote garantiitähtaeg lõpeb ajal, mil pidi lõppema ostetud Tootele esialgselt antud garantiitähtaeg.

7.10 Garantii alla ei kuulu puudused, mis on põhjustatud Toote mehaanilisest vigastusest aga ka vedeliku-, niiskus-, temperatuuri- ja muudest sarnastest kahjustusest, Toote mitteotstarbekohasest kasutamisest, Toote kasutamisest vastuolus kasutusjuhendis kirjeldatud nõuetega või loomulikust kulumisest ja muud garantiidokumendis toodud asjaolud.

7.11 Lisaks garantiist tulenevatele õigustele on Kliendil ka muud seadusest tulenevad õigused. Klient saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

7.12 Sõltumata tootjagarantii olemasolust on Kliendil õigus esitada Toote lepingutingimustele mittevastavusest (eelkõige tootmis-, ja materjalivead) tingitud pretensioone 2 aasta jooksul arvates Toote kättesaamisest. Kuue esimese kuu jooksul Tootel ilmnenud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas Müügilepingu sõlmimise momendil ning defekti tekkepõhjuse peab välja selgitama Müüja.

7.13 Toote puuduse ilmnemisel kohustub Klient esimesel võimalusel teavitama Müüjat probleemist e-posti teel e-posti aadressile info@touksimaailm.ee ning esitama järgmise informatsiooni:

7.13.1 Nimi ja kontaktandmed;

7.13.2 Pretensiooni esitamise kuupäev

7.13.3 Toote puuduse kirjeldus ja arvatav põhjus; 

7.13.4 Müüjale esitatav nõue

7.13.5 Müügilepingu number või muu garantii olemasolu tõestav dokument

7.14 Teavitus peab olema saadetud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 2 kuud pärast Toote lepingule mittevastavuse avastamist. Nimetatud tähtaja möödalaskmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Müüjalt Toote parandamist või väljavahetamist. 

7.15 Puudusega Toote asendamise korral on Müüjal õigus nõuda Kliendilt puudusega Toote tagastamist. 

7.16 Puudustega Toote asendamisega seotud kulud (s.h tarnekulud) kannab Müüja. 

7.17 Kui puudus on tingitud Tootest (näiteks toode on defektne või on toode transpordi käigus vigastada saanud) parandab Müüja puudustega Toote. Müüja võib Toote parandamise asemel asendada Toote lepingutingimustele vastava Tootega. Kui Toote parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub, kui Müüja keeldub õigustamatult Toodet asendamast või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast talle lepingutingimustele mittevastavusest teatamist, on Kliendil õigus Müügilepingust taganeda ja Toode Müüjale tagastada. Müüja kohustub tagastama Müügilepingu alusel tasutud ostuhinna Kliendile 14 päeva jooksul arvates põhjendatud taganemisavalduse saamisest.

7.18 Müüja ei vastuta:

7.18.1 Kliendi süül tekkinud Toote kahjustumise eest;

7.18.2 Defektide eest, mis on tekkinud Toote ebaõigest hoidmisest või kasutamisest;

7.18.3 Defektide eest, mis on tekkinud Toote loomuliku füüsilise muutumise tõttu; 

7.18.4 Toote omaduste Kliendile mittesobivuse eest, kui mittesobivus ei ole tingitud Tootel esinenud defektist;

7.18.5 Muudel seaduses ja Müügilepingus sätestatud juhtudel.

7.19 Kui Müügilepingust tulenevad kohustused saab täita ositi ja punktis 5.7 või 7.17 nimetatud sündmus leidis aset üksnes mõne Toote suhtes, võib Klient taganeda Müügilepingust üksnes selle Toote või tootja Toodete suhtes. Sellisel juhul kogu Müügilepingust tervikuna taganemine ei ole lubatud.

8. Vastustuse piirang ja vaidluste lahendamine

8.1 Müüja ei vastuta ühelgi juhul:

8.1.1 kolmandate osapoolte põhjustatud võimalike vigade eest, mis mõjutavad tehnikat või põhjustavad olukorra, kus rahaülekanne või pangalingi- või krediitkaardimakse ja sellest tulenevalt Müügilepingu sõlmimine võib ebaõnnestuda. Kui rahaülekande või pangalingi- või krediitkaardimaksega seoses tekib probleeme, on Klient kohustatud teatama neist viivitamatult Müüjale;

8.1.2 Kliendile tekitatud kahju eest, kui Kliendi identiteeti kasutab teine isik.

8.2 Poolte vastutus on piiratud kui kohustuse rikkumine toimus vääramatu jõu tõttu. Vääramatu jõud on asjaolu, mida Pool ei saanud mõjutada ja mõistlikkuse põhimõttest lähtudes ei saanud temalt oodata, et ta Müügilepingu sõlmimise ajal selle asjaoluga arvestaks või seda väldiks või takistava asjaolu või selle tagajärje ületaks. Vääramatu jõu olukorra tekkimisest ja sellega seotud kohustuse mittetäitmisest on Pool kohustatud teist poolt kirjalikult teavitama koheselt kuid mitte hiljem kui 3 päeva jooksul selle ilmnemisest või sellest teada saamisest, kui viimane toimus hiljem. Seejärel lepivad pooled kokku kohustuste täitmise ulatuse vähenemises lähtuvalt vääramatu jõu mõjust kohustuste täitmise võimele.

8.3 Müüja ei vastuta Toote kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest või Kliendi enda vastuvõtuviivitusest, milleks on muuhulgas Kliendi poolse Müügilepingu järgse sobiliku vastuvõtja puudumine Toote üleandmise asukohas selleks ettenähtud ajal.

8.4 Müüja ei kompenseeri Kliendile ühelgi juhul mistahes varalist või mittevaralist kahju või kolmandale isikule makstud kahju hüvitist, samuti mistahes kaudset kahju (näiteks saamata jäävat tulu). 

8.5 Müüja ei kompenseeri Kliendi kahju, mis tekib põhjusel, et Klient võttis enda peale kolmandate isikute ees Tootega seoses mistahes kohustusi.

8.6 Müüja ei kompenseeri Kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena tekkinud kahju. 

8.7 Müüja ei vastuta mis tahes kahju eest, mis tekib Kliendil tulenevalt asjaolust, et Müüja on kasutanud õigust Müügilepingust taganeda.

8.8 Vaidluste lahendamiseks on Kliendil õigus pöörduda pädeva järelvalveasutuse poole, milleks on Riiklik Tarbijakaitseamet aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Kaebuste lahendamiseks lisainfo https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon 

8.9 Müügilepingu sõlmimisest ja täitmisest tekkinud vaidlusi püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendavad Pooled nende vahelise vaidluse Eestis, Harju Maakohtus.

9. Pretensioonide esitamine ja muud tingimused

9.1 Kui Klient on tellitud Toote kätte saanud ja sellel ilmneb tootmisviga, siis on Kliendil õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates Toote kättesaamisest.

9.2 Pretensioone saab esitada saates müüjale e-maili aadressil info@touksimaailm.ee või helistades numbril +372 5303 4917.

9.3 Müüja vastab Kliendi pretensioonidele 14 kalendripäeva jooksul.

9.4 Müüja jätab endale õiguse loobuda müügist, kui Tootega on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna või kirjelduse sisestamisel või tehniline viga süsteemis.

9.5 Kehtivad Tingimused esitatakse E-poes viisil, mis võimaldab Kliendil need enda arvutisse salvestada ja neid hiljem taasesitada. Müüja säilitab Tingimuste kõikide redaktsioonide tekstid. Kuigi Müüja võib aeg-ajalt muuta Tingimustes sätestatut, jäävad varasemalt kehtinud Tingimuste redaktsioonid Klientidele kättesaadavaks. Varem kehtinud Tingimuste redaktsiooni saamiseks tuleb Kliendil teha Müüjale vastav päring.